Četvrtak 23 Ožu 2017

SPINING
SPINING Simulira vožnju vanjskog bicikla, uključujući isključivo pokrete koji se koriste u istoj: flat (vožnja po ravnini), climbing (vožnja po uzbrdici), jumps ( izmjena sjedećeg i stojećeg položaja), sprint ( utrka).
PILATES Pilates je individualni ili grupni trening koji čine vježbe za učvršćivanje uglavnom core muskulature (trbušni, leđni mišići i mišići područja oko zdjelice). Objedinjuje vježbe duha i tijela.
STEP AEROBIC Trening se sastoji od zanimljive plesne koreaografije koja se nadograđuje od početka do kraja sata. Izuzetno je zanimljiv i dinamičan trening.
ZUMBA je program primjeren svim dobnim skupinama. Novi je trend vježbanja u svijetu nastao zahvaljujući neobičnom kombiniranju osnovnih kretnji već poznatog aerobica i vrućih latino koraka.
BODYWORKOUT sveobuhvatan je trening koji se, poput stepa, odvija uz muziku, s laganom koreografijom čija je svrha isključivo zagrijavanje. Nakon 15-20 minutnog zagrijavanja sljede vježbe snage za cijelo tijelo.
pozicija: Naslovnica

ritmička gimnastika

 

 

raspored

 

TRX suspension training

TRX je trening  u kojemu se koristi jedinstveni TRX rekvizit, koji će vam omogućiti izvođenje stotine funkcionalnih vježbi kojima ćete razviti snagu, izdržljivost, fleksibilnost, stabilnost trbušnih, leđnih mišića i mišića zdjelice - važnih mišića za stabilizaciju trupa, ravnotežu, agilnost, povećanje kardiorespiratornih vrijednosti, prevenciju od ozljeda, te bržu rehabilitaciju.

Efekti svake pojedine vježbe s lakoćom se mogu uspoređivati s efektima koje postižemo na nekoj od sprava u teretani.

Jedino opterećenje koje savladavate kod TRX-a je težina vlastitog tijela. Ovisno o tome da li je tijelo u odnosu na podložnu površinu pod manjim ili većim kutem, da li tome dodamo još i smanjenu površinu podložne površine (npr. jedna noga ispred druge umjesto raskoračni stav, ili stajanje na jednoj nozi), te brzinu izvođenja jedna te ista vježba poprima mogućnost varijacija u intenzitetu i ekstenzitetu opterećenja individualno, u skladu s osobnim stupnjem prethodne pripremljenosti (početnik ili iskusni vježbač) ili ciljevima pojedinaca.

Sada i kod nas u STEP ONE-u možete trenirati u "teretani"!!!

trx_photo_1TRXspecialty-training-

 

novosti, vjesti, zanimljivosti.....

Zdravstvene dobiti bicikliranja

Britanska istraživanja pokazuju da vožnja bicikla svaki dan po 30min sagori gotovo 5kg masti za godinu dana. 5kg je inače prosječni dobitak tjelesne težine kod odraslih osoba od 40tih, pa na dalje. Bicikliranjem se prosječno potroši 400kcal po satu. Procjenjuje se da bicikl svaki dan vozi oko milijardu ljudi. Bicikliranje jača snagu i izdržljivost mišića i zglobova. Danci su dokazali da štiti od srčanog udara u dobi od 20 do 93 godina. Finci su istražili kako dnevno 30min vožnje biciklom za 40%  smanjuje rizik od razvoja dijabetesa. Bicikliranje, kao i hodanje, imaju snažan učinak na zadovoljstvo i otpuštanje stresa. U svakom slučaju i višestruko od vožnje bicikla izravno profitirate, odmah i dugoročno.

Živjeti zdravo

NOVI LIST

U STEP ONE najviše dolazite zbog?







 

Broj gostiju

Trenutno aktivnih Gostiju: 4