Srijeda 21 Velj 2018

SPINING
SPINING Simulira vožnju vanjskog bicikla, uključujući isključivo pokrete koji se koriste u istoj: flat (vožnja po ravnini), climbing (vožnja po uzbrdici), jumps ( izmjena sjedećeg i stojećeg položaja), sprint ( utrka).
PILATES Pilates je individualni ili grupni trening koji čine vježbe za učvršćivanje uglavnom core muskulature (trbušni, leđni mišići i mišići područja oko zdjelice). Objedinjuje vježbe duha i tijela.
STEP AEROBIC Trening se sastoji od zanimljive plesne koreaografije koja se nadograđuje od početka do kraja sata. Izuzetno je zanimljiv i dinamičan trening.
ZUMBA je program primjeren svim dobnim skupinama. Novi je trend vježbanja u svijetu nastao zahvaljujući neobičnom kombiniranju osnovnih kretnji već poznatog aerobica i vrućih latino koraka.
BODYWORKOUT sveobuhvatan je trening koji se, poput stepa, odvija uz muziku, s laganom koreografijom čija je svrha isključivo zagrijavanje. Nakon 15-20 minutnog zagrijavanja sljede vježbe snage za cijelo tijelo.
pozicija: Naslovnica ČLANARINA članarina spinning

Članarina spinning

AEROBIC CENTAR

STEP1ONE

spininglogm

1 x tjedno...........................................140,00 kn

2 x tjedno...........................................220,00 kn

3 x tjedno...........................................260,00 kn

spininglogm+ aerobic

2 x tjedno..........................................250,00 kn

3 x tjedno..........................................280,00 kn

NEOGRANIČENI BROJ MJESEČNIH DOLAZAKA..................330,00 kn

članarina za 3 mjeseca................popust 10%

članarina za 6 mjeseci..................popust 20%
 

POTREBNA JE REZERVACIJA!!

 

Obiteljski popust.................10%

Popust za umirovljenike.........................10%


Povrat uplaćene članarine nije moguć ni u kom slučaju niti je prenosiv na drugu osobu!

Molimo da redovito uplaćujete članarinu jer po njezinom isteku i ukoliko niste uplatili slijedeću, smatramo da ste odustali i gubite mjesto u grupi.

Slijedeća članarina započinje prvi dan po isteku prethodne bez obzira kada je uplaćujete.

Odgoda članarine moguća je samo u slučaju bolesti i putovanja najviše 2 tjedna!

Hvala na razumijevanju!

novosti, vjesti, zanimljivosti.....

Koliko vode je potrebno piti za učinkovitiji trening?

Ljudsko tijelo se sastoji od 45- 70% vode ovisno o građi tijela, spolu i godinama. Dnevni unos vode jako je bitan iako većina ljudi ne pridaje tome važnost, a manjak vode može itekako smanjiti vaše fizičke sposobnosti.

Voda pomaže održavati normalnu temperaturu tijela, pomaže u sagorijevanju masnog tkiva, poboljšava probavu, pomaže apsorpciju nutrijenata, te pomaže izbacivanje toksina iz tijela.

Koliko bismo vode trebali piti?

Potrebna količina vode ovisi o vašem životnom stilu, individualnim potrebama, vanjskoj temperaturi i vlažnosti zraka, trajanju i intenzitetu treninga. Dnevno u prosjeku izbacimo iz sebe 2,5l vode.

Sljedeće smjernice hidratacije tijekom treninga preporučene su od strane Američkog fakulteta za sportsku medicinu (2011):

Prije treninga: cca 500-600ml vode otprilike 4 sata prije treninga i još 250-350ml sat vremena prije treninga.

U STEP ONE najviše dolazite zbog?







 

Broj gostiju

Trenutno aktivnih Gostiju: 18