Petak 27 Tra 2018

SPINING
SPINING Simulira vožnju vanjskog bicikla, uključujući isključivo pokrete koji se koriste u istoj: flat (vožnja po ravnini), climbing (vožnja po uzbrdici), jumps ( izmjena sjedećeg i stojećeg položaja), sprint ( utrka).
PILATES Pilates je individualni ili grupni trening koji čine vježbe za učvršćivanje uglavnom core muskulature (trbušni, leđni mišići i mišići područja oko zdjelice). Objedinjuje vježbe duha i tijela.
STEP AEROBIC Trening se sastoji od zanimljive plesne koreaografije koja se nadograđuje od početka do kraja sata. Izuzetno je zanimljiv i dinamičan trening.
ZUMBA je program primjeren svim dobnim skupinama. Novi je trend vježbanja u svijetu nastao zahvaljujući neobičnom kombiniranju osnovnih kretnji već poznatog aerobica i vrućih latino koraka.
BODYWORKOUT sveobuhvatan je trening koji se, poput stepa, odvija uz muziku, s laganom koreografijom čija je svrha isključivo zagrijavanje. Nakon 15-20 minutnog zagrijavanja sljede vježbe snage za cijelo tijelo.
pozicija: Naslovnica ČLANARINA članarina spinning

Članarina spinning

AEROBIC CENTAR

STEP1ONE

spininglogm

1 x tjedno...........................................140,00 kn

2 x tjedno...........................................220,00 kn

3 x tjedno...........................................260,00 kn

spininglogm+ aerobic

2 x tjedno..........................................250,00 kn

3 x tjedno..........................................280,00 kn

NEOGRANIČENI BROJ MJESEČNIH DOLAZAKA..................330,00 kn

članarina za 3 mjeseca................popust 10%

članarina za 6 mjeseci..................popust 20%
 

POTREBNA JE REZERVACIJA!!

 

Obiteljski popust.................10%

Popust za umirovljenike.........................10%


Povrat uplaćene članarine nije moguć ni u kom slučaju niti je prenosiv na drugu osobu!

Molimo da redovito uplaćujete članarinu jer po njezinom isteku i ukoliko niste uplatili slijedeću, smatramo da ste odustali i gubite mjesto u grupi.

Slijedeća članarina započinje prvi dan po isteku prethodne bez obzira kada je uplaćujete.

Odgoda članarine moguća je samo u slučaju bolesti i putovanja najviše 2 tjedna!

Hvala na razumijevanju!

novosti, vjesti, zanimljivosti.....

BODY FAT

BODY FAT (%) je omjer sveukupne tjelesne masnoće i tjelesne težine. Masno tkivo čini esencijalna masnoća i pohranjena masnoća.

Pod tjelesnim sastavom smatramo udio nemasne tjelesne mase i masnog tkiva.

  • nemasna tjelesna masa – čini je mišićno tkivo, koštano tkivo, unutarnji organi, zalihe glikogena, krv, voda, kosa, živčano tkivo.

  • masno tkivo - sastoji se dakle od esencijalnog i pohranjenog masnog tkiva.

  • esencijalno masno tkivo - bitno je za održavanje životnih funkcija. To su masne stanice koje grade živce, koštanu srž, svaku membranu žive stanice pa tako i mišićne. Računa se da žene imaju ~ 8-12 %, a muškarci ~ 3 - 5 % esencijalnog masnog tkiva. Kod žena se masti smatraju bitnim za reproduktivnu funkciju i dojenje.

  • pohranjena mast - generalno je podijeljena na visceralnu masnoću (onu oko unutarnjih organa) i potkožnu masnoću (onu koju možemo "uštipnuti" prstima). U žena ta masnoća obično iznosi oko 15 %, a kod muškaraca 12 %.

Visceralna masnoća opasnija je za zdravlje i teško se gubi. Količina potkožne masnoće uzima se kao mjerilo nečije utreniranosti, a njome se žene najviše zamaraju.

Metode mjerenja potkožnog masnog tkiva

U STEP ONE najviše dolazite zbog?







 

Broj gostiju

Trenutno aktivnih Gostiju: 14