Petak 27 Tra 2018

SPINING
SPINING Simulira vožnju vanjskog bicikla, uključujući isključivo pokrete koji se koriste u istoj: flat (vožnja po ravnini), climbing (vožnja po uzbrdici), jumps ( izmjena sjedećeg i stojećeg položaja), sprint ( utrka).
PILATES Pilates je individualni ili grupni trening koji čine vježbe za učvršćivanje uglavnom core muskulature (trbušni, leđni mišići i mišići područja oko zdjelice). Objedinjuje vježbe duha i tijela.
STEP AEROBIC Trening se sastoji od zanimljive plesne koreaografije koja se nadograđuje od početka do kraja sata. Izuzetno je zanimljiv i dinamičan trening.
ZUMBA je program primjeren svim dobnim skupinama. Novi je trend vježbanja u svijetu nastao zahvaljujući neobičnom kombiniranju osnovnih kretnji već poznatog aerobica i vrućih latino koraka.
BODYWORKOUT sveobuhvatan je trening koji se, poput stepa, odvija uz muziku, s laganom koreografijom čija je svrha isključivo zagrijavanje. Nakon 15-20 minutnog zagrijavanja sljede vježbe snage za cijelo tijelo.
pozicija: Naslovnica O NAMA treneri

TRENERI

MARINA MODRIĆ

  • -rođena 6. siječnja 1979. godine
  • -viši trener fitnessa (Kineziološki Fakultet u Zagrebu), diplomirani ekonomist
  • -licencirani trener TRX - suspenzijskog treninga
  • -licencirani SPINNING trener
  • -instruktor aerobica, workout programa, pilatesa
  • -2003. godine završava basic i intermediate tečaj pilatesa, te postaje jedan od prvih pilates instruktora u Rijeci
  • -2004. godine osvaja srebrnu medalju u ekipnom aerokickboxingu
  • -aerobicom se bavi od 1998. godine te kao instruktor radi od 2001. nakon završenog tečaja u organizaciji Reebok University-a

 


NATAŠA KALABIĆ

DSC_1005abnatasa

-rođena 29.02. 1976. god

-viši trener fitnessa (Kineziološki Fakultet u Zagrebu) , diplomirani ekonomista

-licencirani trener TRX - suspenzijskog treninga, Spinninga, Walkinga i ZUMBA fitnessa

-trener workout i step aerobic programa

-aerobicom se bavi od 1996. godine

-od 1990. do 1996. godine aktivno se bavila sportskim i revijalnim latino američkim i standardnim plesovima


MIRJANA VIŠNJIK učiteljica zenyoge

mirjana

-1995. godine započela je učenje yoge kod raznih učitelja pod okriljem tadašnje Mushindokai organizacije čije je sjedište bilo u Londonu.

- U Zagrebu završila dvogodišnju Školu za učitelje zenyoge i stekla status učiteljice. -Od 2006. podučava zenyogu u Rijeci.

 

 

 

 

novosti, vjesti, zanimljivosti.....

Koliko vode je potrebno piti za učinkovitiji trening?

Ljudsko tijelo se sastoji od 45- 70% vode ovisno o građi tijela, spolu i godinama. Dnevni unos vode jako je bitan iako većina ljudi ne pridaje tome važnost, a manjak vode može itekako smanjiti vaše fizičke sposobnosti.

Voda pomaže održavati normalnu temperaturu tijela, pomaže u sagorijevanju masnog tkiva, poboljšava probavu, pomaže apsorpciju nutrijenata, te pomaže izbacivanje toksina iz tijela.

Koliko bismo vode trebali piti?

Potrebna količina vode ovisi o vašem životnom stilu, individualnim potrebama, vanjskoj temperaturi i vlažnosti zraka, trajanju i intenzitetu treninga. Dnevno u prosjeku izbacimo iz sebe 2,5l vode.

Sljedeće smjernice hidratacije tijekom treninga preporučene su od strane Američkog fakulteta za sportsku medicinu (2011):

Prije treninga: cca 500-600ml vode otprilike 4 sata prije treninga i još 250-350ml sat vremena prije treninga.

U STEP ONE najviše dolazite zbog?







 

Broj gostiju

Trenutno aktivnih Gostiju: 25