Srijeda 22 Stu 2017

SPINING
SPINING Simulira vožnju vanjskog bicikla, uključujući isključivo pokrete koji se koriste u istoj: flat (vožnja po ravnini), climbing (vožnja po uzbrdici), jumps ( izmjena sjedećeg i stojećeg položaja), sprint ( utrka).
PILATES Pilates je individualni ili grupni trening koji čine vježbe za učvršćivanje uglavnom core muskulature (trbušni, leđni mišići i mišići područja oko zdjelice). Objedinjuje vježbe duha i tijela.
STEP AEROBIC Trening se sastoji od zanimljive plesne koreaografije koja se nadograđuje od početka do kraja sata. Izuzetno je zanimljiv i dinamičan trening.
ZUMBA je program primjeren svim dobnim skupinama. Novi je trend vježbanja u svijetu nastao zahvaljujući neobičnom kombiniranju osnovnih kretnji već poznatog aerobica i vrućih latino koraka.
BODYWORKOUT sveobuhvatan je trening koji se, poput stepa, odvija uz muziku, s laganom koreografijom čija je svrha isključivo zagrijavanje. Nakon 15-20 minutnog zagrijavanja sljede vježbe snage za cijelo tijelo.
pozicija: Naslovnica O NAMA treneri

TRENERI

MARINA MODRIĆ

  • -rođena 6. siječnja 1979. godine
  • -viši trener fitnessa (Kineziološki Fakultet u Zagrebu), diplomirani ekonomist
  • -licencirani trener TRX - suspenzijskog treninga
  • -licencirani SPINNING trener
  • -instruktor aerobica, workout programa, pilatesa
  • -2003. godine završava basic i intermediate tečaj pilatesa, te postaje jedan od prvih pilates instruktora u Rijeci
  • -2004. godine osvaja srebrnu medalju u ekipnom aerokickboxingu
  • -aerobicom se bavi od 1998. godine te kao instruktor radi od 2001. nakon završenog tečaja u organizaciji Reebok University-a

 


NATAŠA KALABIĆ

DSC_1005abnatasa

-rođena 29.02. 1976. god

-viši trener fitnessa (Kineziološki Fakultet u Zagrebu) , diplomirani ekonomista

-licencirani trener TRX - suspenzijskog treninga, Spinninga, Walkinga i ZUMBA fitnessa

-trener workout i step aerobic programa

-aerobicom se bavi od 1996. godine

-od 1990. do 1996. godine aktivno se bavila sportskim i revijalnim latino američkim i standardnim plesovima


MIRJANA VIŠNJIK učiteljica zenyoge

mirjana

-1995. godine započela je učenje yoge kod raznih učitelja pod okriljem tadašnje Mushindokai organizacije čije je sjedište bilo u Londonu.

- U Zagrebu završila dvogodišnju Školu za učitelje zenyoge i stekla status učiteljice. -Od 2006. podučava zenyogu u Rijeci.

 

 

 

 

novosti, vjesti, zanimljivosti.....

Zdravstvene dobiti bicikliranja

Britanska istraživanja pokazuju da vožnja bicikla svaki dan po 30min sagori gotovo 5kg masti za godinu dana. 5kg je inače prosječni dobitak tjelesne težine kod odraslih osoba od 40tih, pa na dalje. Bicikliranjem se prosječno potroši 400kcal po satu. Procjenjuje se da bicikl svaki dan vozi oko milijardu ljudi. Bicikliranje jača snagu i izdržljivost mišića i zglobova. Danci su dokazali da štiti od srčanog udara u dobi od 20 do 93 godina. Finci su istražili kako dnevno 30min vožnje biciklom za 40%  smanjuje rizik od razvoja dijabetesa. Bicikliranje, kao i hodanje, imaju snažan učinak na zadovoljstvo i otpuštanje stresa. U svakom slučaju i višestruko od vožnje bicikla izravno profitirate, odmah i dugoročno.

Živjeti zdravo

NOVI LIST

U STEP ONE najviše dolazite zbog?







 

Broj gostiju

Trenutno aktivnih Gostiju: 3