Srijeda 21 Velj 2018

SPINING
SPINING Simulira vožnju vanjskog bicikla, uključujući isključivo pokrete koji se koriste u istoj: flat (vožnja po ravnini), climbing (vožnja po uzbrdici), jumps ( izmjena sjedećeg i stojećeg položaja), sprint ( utrka).
PILATES Pilates je individualni ili grupni trening koji čine vježbe za učvršćivanje uglavnom core muskulature (trbušni, leđni mišići i mišići područja oko zdjelice). Objedinjuje vježbe duha i tijela.
STEP AEROBIC Trening se sastoji od zanimljive plesne koreaografije koja se nadograđuje od početka do kraja sata. Izuzetno je zanimljiv i dinamičan trening.
ZUMBA je program primjeren svim dobnim skupinama. Novi je trend vježbanja u svijetu nastao zahvaljujući neobičnom kombiniranju osnovnih kretnji već poznatog aerobica i vrućih latino koraka.
BODYWORKOUT sveobuhvatan je trening koji se, poput stepa, odvija uz muziku, s laganom koreografijom čija je svrha isključivo zagrijavanje. Nakon 15-20 minutnog zagrijavanja sljede vježbe snage za cijelo tijelo.
pozicija: Naslovnica PROGRAMI yoga

ZENYOGA

yoga2ZENYOGA je disciplina dovođenja tijela u uravnoteženo stanje, koja se koristi širokim spektrom tjelesnih položaja, vježbama disanja, dijagnostikom i masažom.

Tri su načina na koje zenyoga djeluje na tijelo - ritmičkim ponavljanjem pokreta razvija svjesnost o tijelu u kretanju, zadržavanjem položaja dubinski djeluje na unutarnje organe i energetskim vježbama obnavlja skladan protok energije kroz tijelo. Blagotvorno i iscjeljuće djelovanje zenyoge ima učinak na postularni, cirkulatorni, mišicni,nervni, dišni i energetski sustav našeg tijela.

Razvijanje svjesnosti o tijelu kroz vježbanje zenyoge je začetak duhovne prakse ciji ciljevi nadilaze tjelesni sklad i usmjereni su na naše mentalno i duhovno zdravlje. U tom smislu vježbanje zenyoge pomaže u postizanju mirnog i jasnog uma ukorijenjenog u sadašnjem trenutku - onom u kojem je uistinu moguće utjecati na kvalitetu našeg života.

Zen Yoga se vježba bez obuće, u odjeći koja ne sputava kretanje i po mogućnosti je od prirodnoga materijala. Važan element vježbanja je tišina. Ozračjem vanjske mirnoće nastojimo omogućiti okretanje pažnje prema sebi, stvaranje unutarnjeg mira i opuštenosti. Ne koristimo glazbu kao zvučnu pozadinu i ne palimo mirišljave štapiće. Ozračjem vanjske mirnoće nastojimo omogućiti okretanje pažnje prema sebi, stvaranje unutarnjeg mira i opuštenosti.

Važno je znati da se pojedina vježba može izvoditi na različitim razinama, tako da i mlađi i stariji (početnici i napredniji vježbači) uz dobroga učitelja koji će im ukazati na što da obrate pažnju - mogu izvoditi isti sklop vježbi, i imati od njih podjednake koristi.

novosti, vjesti, zanimljivosti.....

Koliko vode je potrebno piti za učinkovitiji trening?

Ljudsko tijelo se sastoji od 45- 70% vode ovisno o građi tijela, spolu i godinama. Dnevni unos vode jako je bitan iako većina ljudi ne pridaje tome važnost, a manjak vode može itekako smanjiti vaše fizičke sposobnosti.

Voda pomaže održavati normalnu temperaturu tijela, pomaže u sagorijevanju masnog tkiva, poboljšava probavu, pomaže apsorpciju nutrijenata, te pomaže izbacivanje toksina iz tijela.

Koliko bismo vode trebali piti?

Potrebna količina vode ovisi o vašem životnom stilu, individualnim potrebama, vanjskoj temperaturi i vlažnosti zraka, trajanju i intenzitetu treninga. Dnevno u prosjeku izbacimo iz sebe 2,5l vode.

Sljedeće smjernice hidratacije tijekom treninga preporučene su od strane Američkog fakulteta za sportsku medicinu (2011):

Prije treninga: cca 500-600ml vode otprilike 4 sata prije treninga i još 250-350ml sat vremena prije treninga.

U STEP ONE najviše dolazite zbog?







 

Broj gostiju

Trenutno aktivnih Gostiju: 16