Četvrtak 13 Pro 2018

SPINING
SPINING Simulira vožnju vanjskog bicikla, uključujući isključivo pokrete koji se koriste u istoj: flat (vožnja po ravnini), climbing (vožnja po uzbrdici), jumps ( izmjena sjedećeg i stojećeg položaja), sprint ( utrka).
PILATES Pilates je individualni ili grupni trening koji čine vježbe za učvršćivanje uglavnom core muskulature (trbušni, leđni mišići i mišići područja oko zdjelice). Objedinjuje vježbe duha i tijela.
STEP AEROBIC Trening se sastoji od zanimljive plesne koreaografije koja se nadograđuje od početka do kraja sata. Izuzetno je zanimljiv i dinamičan trening.
ZUMBA je program primjeren svim dobnim skupinama. Novi je trend vježbanja u svijetu nastao zahvaljujući neobičnom kombiniranju osnovnih kretnji već poznatog aerobica i vrućih latino koraka.
BODYWORKOUT sveobuhvatan je trening koji se, poput stepa, odvija uz muziku, s laganom koreografijom čija je svrha isključivo zagrijavanje. Nakon 15-20 minutnog zagrijavanja sljede vježbe snage za cijelo tijelo.
pozicija: Naslovnica PROGRAMI spinning

SPINNING

 

Spinning je grupni trening na statičkim biciklama, u trajanju od 60 min.

VIDEO


Simulira vožnju vanjskog bicikla, uključujući isključivo pokrete koji se koriste u istoj: flat (vožnja po ravnini), climbing (vožnja po uzbrdici), jumps ( izmjena sjedećeg i stojećeg položaja), sprint ( utrka).

Spinning je ciljno usmjeren princip vježbanja, jednako namjenjen rekreativcima kao i vrhunskim sportašima. U osnovi je spinning grupni oblik treninga, ali prilagođen pojedincu. Naglasak je na intenzitetu treninga gdje si pojedinci mogu prilagoditi intenzitet u skladu sa svojim sposobnostima. Jednako je namjenjen muškim i ženskim vježbačima bez obzira na starosnu dob. Primjenjuju ga skijaši, nogometaši i ostali vrhunski sportaši u svojem pripremnom periodu. Sastavni je dio priprema biciklističke ekipe za OI u većini zemalja.

U svijetu postoji preko 20 000 originalnih spinning centara. Originalnih podrazumijeva sljedeće:

1. spinning centar mora imati originalne spinnere Star Trac

2. Instruktori moraju imati licencu Spinning-a

Spinning je 1986. godine izumio američki biciklist Johnny Goldberg. 90-tih godina započela je proizvodnja spinnera, razvoj programa i koncepcije treninga. Danas je Spinning prisutan u više od 80 zemalja širom svijeta.

Spinning je odličan trening, idealan za mršavljenje i definiciju jer se na treningu srednjeg intenziteta izgubi i do 500 Kcal u 40 min.. Ukoliko je vaš cilj održavanje kondicije ili pak jačanje muskulature, spinning Vam to omogućuje na vrlo jednostavan način: PRAČENJEM TRENINGA UZ POMOĆ POLARA ( pulsmetra)

Spinning je savršen trening i za osobe s problemima u zglobovima kad je bilo koji agresivniji oblik vježbanja zabranjen ( aerobic, trčanje…)

Idealan i za trudnice jer nema poskoka niti bilo kojih sličnih gibanja koja mogu biti štetna.

Jednostavno, spinning je za sve, i svatko si može prilagoditi trening prema svojim potrebama i mogućnostima uz pomoć savjeta instruktora.

Zabavan i dinamičan, uz motivirajuću muziku, omogućuje psihički odmor i adekvatan fizički napor.

Nakon spinninga osjećati ćete se zadovoljno, a Vaše će tijelo osjetiti rezultate vrlo brzo.

Prvi put u Hrvatskoj, u Rijeci u vašem Fitness centru Lovorka i Aerobic centru Step One možete trenirati uz licencirane spinning instruktore.

Za rezervacije bicikala nazovite u Vaš centar i krenite………broj je ograničen na 10 vježbača



spinning_facility-img61

novosti, vjesti, zanimljivosti.....

Aerobni i anaerobni trening

1. Anaerobni trening

Opterećenje je toliko veliko da naprezanje mišića traje kratko (u sekundama) pa se ne stigne aktivirati mehanizam korištenja tjelesnih masti za proizvodnju energije. Posredno djelovanje na smanjenje potkožnog masnog tkiva odvija se preko 2 mehanizma.

Nakon anaerobnog treninga metabolizam ostane još neko vrijeme povećan. Anaerobni trening utječe na povećanje mišićne mase, a time i na povećanje bazalnog metabolizma jer veći mišići sagorijevaju više kalorija i kad miruju.

U STEP ONE najviše dolazite zbog?







 

Broj gostiju

Trenutno aktivnih Gostiju: 5