Nedjelja 23 Ruj 2018

SPINING
SPINING Simulira vožnju vanjskog bicikla, uključujući isključivo pokrete koji se koriste u istoj: flat (vožnja po ravnini), climbing (vožnja po uzbrdici), jumps ( izmjena sjedećeg i stojećeg položaja), sprint ( utrka).
PILATES Pilates je individualni ili grupni trening koji čine vježbe za učvršćivanje uglavnom core muskulature (trbušni, leđni mišići i mišići područja oko zdjelice). Objedinjuje vježbe duha i tijela.
STEP AEROBIC Trening se sastoji od zanimljive plesne koreaografije koja se nadograđuje od početka do kraja sata. Izuzetno je zanimljiv i dinamičan trening.
ZUMBA je program primjeren svim dobnim skupinama. Novi je trend vježbanja u svijetu nastao zahvaljujući neobičnom kombiniranju osnovnih kretnji već poznatog aerobica i vrućih latino koraka.
BODYWORKOUT sveobuhvatan je trening koji se, poput stepa, odvija uz muziku, s laganom koreografijom čija je svrha isključivo zagrijavanje. Nakon 15-20 minutnog zagrijavanja sljede vježbe snage za cijelo tijelo.
pozicija: Naslovnica PROGRAMI workout
workout

Fit Box

Fit box je aerobni trening u kojem se koriste osnove boksa i kickboksa uz pratnju i ritam muzike.

Trening se sastoji od kombinacije pokreta i udaraca uz pomoć boksačke vreće.

Cilj je poboljšanje kardiovaskularnog sustava, povečanje aerobnog kapaciteta i izdržljivosti

te vrlo učinkovito oslobađanje od stresa. S obzirom da se rade i osnovne tehnike borilačkih sportova ,

razvija se koordinacija, snaga kao i sposobnost samoobrane.

Vrlo je dinamičan i zahtjevan ali isto tako prilagodljiv svim dobnim skupinama jer svaki od

vježbača radi individualno ili u paru te može regulirati vlastito opterećenje.

Kombiniraju se intenzivniji i manje intenzivni intervali.

https://www.youtube.com/watch?v=DshqwN8Y2CQ&feature=youtu.be

 

BODY WORKOUT

Body workout je trening koji se sastoji od 15-20 minutnog zagrijavanja na stepu uz laganu koreografiju. Nakon  zagrijavanja sljede vježbe snage za cijelo tijelo. Ovisno o načinu programiranja ciklusa, u jednom satu se mogu raditi vježbe za sve skupine mišića ili samo za određenu skupinu, pa se druge skupine mišića radi na sljedećem treningu.

Upotrebljavaju se svi raspoloživi rekviziti poput:

 

Više...
 

TOTAL BODY MIX

TOTAL BODY MIX jutarnji je workout trening, nešto lakšeg intenziteta od večernjih workout programa. Trening traje 60 min. Prvi dio treninga, u obliku aerobika, step aerobika ili spinninga, traje do 30min, a zatim slijede vježbe snage. Pri kraju treninga je nešto duži streching od uobičajenog. Namijenjeno je svima.


 
<< Početak < « 1 2 » > Kraj >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

novosti, vjesti, zanimljivosti.....

BODY FAT

BODY FAT (%) je omjer sveukupne tjelesne masnoće i tjelesne težine. Masno tkivo čini esencijalna masnoća i pohranjena masnoća.

Pod tjelesnim sastavom smatramo udio nemasne tjelesne mase i masnog tkiva.

  • nemasna tjelesna masa – čini je mišićno tkivo, koštano tkivo, unutarnji organi, zalihe glikogena, krv, voda, kosa, živčano tkivo.

  • masno tkivo - sastoji se dakle od esencijalnog i pohranjenog masnog tkiva.

  • esencijalno masno tkivo - bitno je za održavanje životnih funkcija. To su masne stanice koje grade živce, koštanu srž, svaku membranu žive stanice pa tako i mišićne. Računa se da žene imaju ~ 8-12 %, a muškarci ~ 3 - 5 % esencijalnog masnog tkiva. Kod žena se masti smatraju bitnim za reproduktivnu funkciju i dojenje.

  • pohranjena mast - generalno je podijeljena na visceralnu masnoću (onu oko unutarnjih organa) i potkožnu masnoću (onu koju možemo "uštipnuti" prstima). U žena ta masnoća obično iznosi oko 15 %, a kod muškaraca 12 %.

Visceralna masnoća opasnija je za zdravlje i teško se gubi. Količina potkožne masnoće uzima se kao mjerilo nečije utreniranosti, a njome se žene najviše zamaraju.

Metode mjerenja potkožnog masnog tkiva

U STEP ONE najviše dolazite zbog?







 

Broj gostiju

Trenutno aktivnih Gostiju: 5