Srijeda 21 Velj 2018

SPINING
SPINING Simulira vožnju vanjskog bicikla, uključujući isključivo pokrete koji se koriste u istoj: flat (vožnja po ravnini), climbing (vožnja po uzbrdici), jumps ( izmjena sjedećeg i stojećeg položaja), sprint ( utrka).
PILATES Pilates je individualni ili grupni trening koji čine vježbe za učvršćivanje uglavnom core muskulature (trbušni, leđni mišići i mišići područja oko zdjelice). Objedinjuje vježbe duha i tijela.
STEP AEROBIC Trening se sastoji od zanimljive plesne koreaografije koja se nadograđuje od početka do kraja sata. Izuzetno je zanimljiv i dinamičan trening.
ZUMBA je program primjeren svim dobnim skupinama. Novi je trend vježbanja u svijetu nastao zahvaljujući neobičnom kombiniranju osnovnih kretnji već poznatog aerobica i vrućih latino koraka.
BODYWORKOUT sveobuhvatan je trening koji se, poput stepa, odvija uz muziku, s laganom koreografijom čija je svrha isključivo zagrijavanje. Nakon 15-20 minutnog zagrijavanja sljede vježbe snage za cijelo tijelo.
pozicija: Naslovnica PROGRAMI workout BODY WORKOUT

BODY WORKOUT

Body workout je trening koji se sastoji od 15-20 minutnog zagrijavanja na stepu uz laganu koreografiju. Nakon  zagrijavanja sljede vježbe snage za cijelo tijelo. Ovisno o načinu programiranja ciklusa, u jednom satu se mogu raditi vježbe za sve skupine mišića ili samo za određenu skupinu, pa se druge skupine mišića radi na sljedećem treningu.

Upotrebljavaju se svi raspoloživi rekviziti poput:

 

-malih i velikih pilates lopti
- medicinki

- pijeska za noge od 1 kg

-bučica od 1 kg

- šipki od 4,5 i 6 kg

- guma , štapova i sl.

Vježbe su statične i izvode se u stojećem, sjedećem ili ležećem položaju.

Body workout namjenjen je svima. Starijim i mlađim vježbačima , iskusnijim i manje iskusnim i svima onima kojima su cilj lijepo oblikovani mišići.

novosti, vjesti, zanimljivosti.....

Najčešće dileme kod mršavljenja

Koliko je vremena potrebno da se smršavi i dosegne maksimum?

 

Mršavljenje može biti veoma frustrirajući pothvat. Morate se zdravo hraniti, vježbati i, zatim, čekati. Ponekad primijetite mali napredak, a druge pute čak niti to. Kao da se i ništa ne događa. Vježbate i pazite na kalorije, ali vaga se ne miče s mrtve točke?

1. Kad ću početi gubiti na težini?

Ukratko: počet ćete gubiti na težini kad počnete. Ako ste smanjili unos kalorija (za oko 500 uz dijetu i vježbanje) i dosljedni ste režimu svaki dan u teoriji biste trebali gubiti 0,45 kilograma na tjedan. Međutim, treba uzeti i druge faktore u obzir, kao što su: spol, težina, dob, stupanj fizičke spremnosti, tj. kondicije te nasljedne faktore. Ne bi li ste prebrodili tu frustrirajuću fazu čekanja:

U STEP ONE najviše dolazite zbog?







 

Broj gostiju

Trenutno aktivnih Gostiju: 4