Srijeda 22 Stu 2017

SPINING
SPINING Simulira vožnju vanjskog bicikla, uključujući isključivo pokrete koji se koriste u istoj: flat (vožnja po ravnini), climbing (vožnja po uzbrdici), jumps ( izmjena sjedećeg i stojećeg položaja), sprint ( utrka).
PILATES Pilates je individualni ili grupni trening koji čine vježbe za učvršćivanje uglavnom core muskulature (trbušni, leđni mišići i mišići područja oko zdjelice). Objedinjuje vježbe duha i tijela.
STEP AEROBIC Trening se sastoji od zanimljive plesne koreaografije koja se nadograđuje od početka do kraja sata. Izuzetno je zanimljiv i dinamičan trening.
ZUMBA je program primjeren svim dobnim skupinama. Novi je trend vježbanja u svijetu nastao zahvaljujući neobičnom kombiniranju osnovnih kretnji već poznatog aerobica i vrućih latino koraka.
BODYWORKOUT sveobuhvatan je trening koji se, poput stepa, odvija uz muziku, s laganom koreografijom čija je svrha isključivo zagrijavanje. Nakon 15-20 minutnog zagrijavanja sljede vježbe snage za cijelo tijelo.
pozicija: Naslovnica ZANIMLJIVOSTI Šparoga izvrsna i jeftina namirnica u proljetne dane

Šparoga izvrsna i jeftina namirnica u proljetne dane

Dolaskom proljeća, kombinacije sunčanih dana i neobaveznih pljuskova, u šumama počinju nicati šparoge.

Šparoga je povrće izuzetno bogato nutrijentima. Planirate li započeti novi program prehrane ili samo proći neki detoksikacijski program, ali i bez nekog posebnog razloga, šparoga je odlična namirnica koju morate uvrstiti u menu u većim količinama jer ima, medicinski dokazano, izuzetno diuretičko svojstvo, a krv pročišćava od toksina i snižava kolesterol, zahvaljujući glutationu, antioksidantu koji ima i antikancerogeno djelovanje.

U kombinaciji s jajima u nezaobilaznoj fritaji, ili na salatu; kratko ih prokuhajte i dodajte tvrdo kuhanim jajima te začinite sa malo maslinovog ulja – ovaj lagani proteinski obrok lako će postati vaš omiljeni, dijetetski izuzetno pogodan za večeru. U kombinaciji s integralnom rižom, šparoge će dati nutritivno visokovrijedan ručak.

Energetska vrijednost 100 g šparoge sadrži 20 kcal jer se sastoje od 90% vode, 1,7% bjelančevina (2,20g) , 2,6% ugljikohidrata (3,88g) i 0,7 % masti (0,12g). Krcate su mineralnim tvarima; kalijem, fosforom, sumporom, kalcijem i magnezijem te u nešto manjoj količini željezom, bakrom, cinkom, fluorom i jodom.

Preporučamo ih kao jedan od izvora vitamina C i folata, vitamina B kompleksa; B6, tiamina, niacina i riboflavina, vitamina A, iako u nešto manjim količinama.

Šparoge jačaju naš obrambeni mehanizam, sadrže bioflavonoid rutin u velikim količinama, a upravo njemu možemo biti zahvalni za snižavanje tlaka, jačanje kapilara i reduciranje lošeg, LDL kolesterola.

Ako vam nismo dali dovljno razloga da se uputite u šumu i pobiranje šparoga, gledajte na to kao rekreaciju i vrstu fizičke aktivnosti u kojoj ćete sagorijeti veliki broj kalorija, a kasnije ćete imati zdrav, niskokaloričan i jeftin obrok.

 

novosti, vjesti, zanimljivosti.....

Šparoga izvrsna i jeftina namirnica u proljetne dane

Dolaskom proljeća, kombinacije sunčanih dana i neobaveznih pljuskova, u šumama počinju nicati šparoge.

Šparoga je povrće izuzetno bogato nutrijentima. Planirate li započeti novi program prehrane ili samo proći neki detoksikacijski program, ali i bez nekog posebnog razloga, šparoga je odlična namirnica koju morate uvrstiti u menu u većim količinama jer ima, medicinski dokazano, izuzetno diuretičko svojstvo, a krv pročišćava od toksina i snižava kolesterol, zahvaljujući glutationu, antioksidantu koji ima i antikancerogeno djelovanje.

U kombinaciji s jajima u nezaobilaznoj fritaji, ili na salatu; kratko ih prokuhajte i dodajte tvrdo kuhanim jajima te začinite sa malo maslinovog ulja – ovaj lagani proteinski obrok lako će postati vaš omiljeni, dijetetski izuzetno pogodan za večeru. U kombinaciji s integralnom rižom, šparoge će dati nutritivno visokovrijedan ručak.

Energetska vrijednost 100 g šparoge sadrži 20 kcal jer se sastoje od 90% vode, 1,7% bjelančevina (2,20g) , 2,6% ugljikohidrata (3,88g) i 0,7 % masti (0,12g). Krcate su mineralnim tvarima; kalijem, fosforom, sumporom, kalcijem i magnezijem te u nešto manjoj količini željezom, bakrom, cinkom, fluorom i jodom.

U STEP ONE najviše dolazite zbog?







 

Broj gostiju

Trenutno aktivnih Gostiju: 21